2 Temmuz 2014 Çarşamba

Tarlusal kullandıktan kaç gün sonra adet oldunuz ?

Tarlusal ilaç kullanıp kaçıncı günde regl olunur siz kaçıncı gün regl oldunuz ?
Şimdi bu tarlusal ilacıyla alakalı ( adet düzenleyici adet söktürücü ) çok sayıda yorum ve soru almaktayız değerli hanımla. Bu hususla alakalı sitemize ulaşan Zeynep Severcik, aşağıdaki soruyu şu şekilde yazarak göndermiştir.
” Selamlar hamilemiyimhesaplama.com admini, doktorum bana adet söktürücü verdi kaç zamandır adet vermiyorum. Bu 12 tane hapı kullanmamı söyledi benim zaten adet dönemimde hiç düzenli değildir. Bugün 5. gün ve ben hala adet olmadım. Acaba bu hap etkisini ne zaman gösteriyor kullandınız mı bilgi rica ediyorum “
Normalde bu ilaç kullanıldıktan yani doktorunuzun sizlere verdiği ( artık kaç kutu ise ) kullanıldıktan 10 gün içinde adet olmanız gerekiyor. Adet olma süresinin kişiden kişiye farklılık göstereceğini lütfen ama lütfen unutmayın.  Diğer bu konuyla alakalı bir yorumda şu şekildedir.
” Selamlar banada doktorum bu ilaçtan verdi sabahları ve akşamları olmak üzere bu ilaçtan günde 2 tane aldım ve 6 günde ilaçların tamamını bitirdim. Bekliyorum bekliyorum olmadım baya telaşlandım niye olmadım diye doktorumda bana bitirdikten sonra on gün sürede olursun dedi. Ben zaten 5 gün sonra adet oldum. “
İlacı kullanıp 10 gün -12 gün içinde adet olmanız gerekiyor sevgili hanımlar. Eğer hala adet olamadıysanız ilacı kullandıktan sonra mutlak suretle hormon testlerini yaptırmanız ve durumu doktorunuza danışmanız gerekiyor.

Peki sizler bu ilacı ne zamandır kullanıyorsunuz ? Kaç kutu kullanıyorsunuz. İlacı bitirdikten kaç gün sonra ilk adetinizi oldunuz ?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen buraya yapacağınız yorumlarda; küfür argo içerik yada sinkaflı kelimeler kullanmayınız. Yaptığınız yorumlar, denetimden geçtikten sonra onaylanacak, ve cevap verilecektir.